- Kod:
-
alias wait3 "wait;wait;wait"
alias wait9 "wait3;wait3;wait3"
bind "mwheeldown" "+duck"
adjust_crosshair "0"
wait9
net_graph "3"
wait9
cl_showfps "1"
wait9
scr_conspeed "9999"
wait9
hud_centerid "1"
wait9
hud_fastswitch "1"
wait9
setinfo "vgui_menus" "0"
wait9
cl_bobcycle "0"
wait9
rate "25000"
wait9
cl_rate "9800"
wait9
cl_cmdrate "43"
wait9
cl_updaterate "50"
wait9
gl_spriteblend "1"
wait9
zoom_sensitivity_ratio "1"
wait9
net_graphwitch "330"
wait9
cl_observercrosshair "0"
wait9
cl_dynamiccrosshair "0"
wait9
cl_forwardspeed "999"
wait9
cl_sidespeed "999"
wait9
cl_backspeed "999"
wait9
m_pitch "0.022"
m_yaw "0.022"
m_forward "1"
m_side "0.8"
m_filter "1.0"
sensitivity "2"
zoom_sensitivity_ratio "1"
wait9
cl_crosshair_color "1"
cl_solid_players "1"
cl_pitchspeed "225"
cl_nopred "0"
cl_lw "1"
cl_lc "1"
cl_dlmax "128"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_corpsestay "180"
cl_cmdbackup "2"
cl_gaitestimation "1"
cl_download_ingame "0"
cl_minmodels "0"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_cmdrate "101"
cl_upspeed "400"
cl_forwardspeed "999"
cl_backspeed "999"
cl_sidespeed "999"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "0"
cl_bobup "0.5"
cl_vsmoothing "0.050"
cl_showfps "1"
cl_rate "25000"
cl_updaterate "101"
cl_righthand "1"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_timeout "35"
cl_pitchup "89"
cl_pitchdown "89"
ex_maxerrordistance "0"
ex_interp "0.05"
rate "25000"
wait9
gl_affinemodels "0"
gl_dither "1"
gl_d3dflip "0"
gl_dynamic "0"
gl_polyoffset "0.1"
gl_overbright "0"
gl_flipmatrix "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes "0"
gl_monolights "0"
gl_palette_tex "0"
gl_max_size "128"
gl_alphamin "0.25"
gl_cull "1"
gl_picmip "1.5"
gl_playermip "10"
gl_round_down "9"
gl_spriteblend "0"
gl_smoothmodels "0"
gl_texsort "0"
gl_ztrick "0"
gl_wateramp "0"
gl_clear "0"
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
wait9
model "1337"
fps_max "100"
fps_modem "0"
developer "0"
max_smokepuffs "0"
max_shells "2"
violence_ablood "1"
violence_hblood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
fastsprites "0"
mp_decals "30"
hpk_maxsize "0"
viewsize "120"
d_spriteskip "0"
topcolor "30"
bottomcolor "6"
default_fov "90"
crosshair "1"
joystick "0"
sv_aim "0"
sv_voiceenable "1"
console "1"
scr_conspeed "123456789"
scr_centertime "1.5"
scr_connectmsg "0"
r_bmodelhighfrac "5"
r_drawviewmodel "1"
r_dynamic "0"
r_shadows "0"
r_mirroralpha "0"
r_drawentities "1"
r_mmx "1"
r_decals "1"
r_wateralpha "0" r_lightmap "0"
r_traceglow "0"
r_glowshellfreq "0"
wait9
_snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "0"
loadas8bit "1"
suitvolume "0.250000"
volume "0.80000"
MP3Volume "0.200000"
s_eax "0.000000"
s_a3d "0.000000"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polysize "1000000000000"
s_polykeep "1000000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "100000.0"
s_min_distance "8.0"
s_automax_distance "30.0"
s_automin_distance "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "0"
s_rolloff "1.0"
ambient_level "0.000"
voice_scale "2.000000"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "0.000000"
voice_modenable "1.000000"
wait9
setinfo lefthand "0"
setinfo friends "0"
setinfo ah "0"
setinfo dm "0"
setinfo vgui_menus "0"
setinfo pw "1234"
hud_classautokill "0"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "4.5"
hud_drawhistory_time "0.3"
hud_deathnotice_time "3"
hud_capturemouse "1"
hud_takesshots "0"
scr_conspeed "7777"
scr_centertime "1.5"
con_notifytime "0"
developer "0"
contimes "2"
con_notifytime "4"
con_color "500 404 300"
wait9
fastsprites "0.000000"
bottomcolor "6"
topcolor "30"
model "gordon"
viewsize "120.000000"
hpk_maxsize "0"
ati_subdiv "2"
ati_npatch "1"
crosshair "1.000000"
console "1.000000"
joystick "0.000000"
graphheight "16
net_graph "3"
net_graphwidth "140"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
lambert "-1.5"
+mlook
wait9
cl_dynamiccrasshair "0"
wait9
Şunlarda kısa bilgi olsun ;
bind "mwheeldown" "+duck" ===> ßu +duck yani kısa kısa zıplar serverlerde görmüşünüzdür. mwheeldown ise Mousemizin ortasındaki Döndürme şeyi Aşağıya doğru yaptımmı +duck olur.
sensitivity "2" ===> ßunu kendinize göre ayarlarsınız.
Fps ile başlayanlar artık sizin Pc'nize kalmış.Ayarları biliyorsanız yapın
violence_ablood ==> Yani violence ile başlayanlar ise Bir playerden çıkacak kan sewiyesi gibi birşey . Mesela burda 4 tane violence war. ßunların hepsini ben 1 yaptım. 1 yapmamın sebebi Birisinden daha cok kan cıkıyor ve ne kadar hp aldığını hesaplayabiliyorsun.Yada kutu arkasında birine ateş ettiğinde Kan cıkarsa orda oldugunuda anlayabilirsin.Cogu cfg de bunlar 0 ama bnde 1
Son olarakda con_color "500 404 300" ßuda Oyundaki Yazıların Rengi Paintden Bakabilirsiniz.Şuandaki gri ve Ve iyi.Diğer renklerde kasma meydana gelebiliyor.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Şimdi gelelim Bunları nasıl Yapacağımıza,Kullanacağımıza...
Code içindeki Yazıları yeni bir metin belgesine kopyalıyoruz.Sonra bunu Dosyadan farklı Kaydet diyip ve bi isim koyup .cfg uzantısında kaydediyoruz(Örnek : counter1907.cfg).Sonra bu dosyamızı alıp. Counter strike Dosyalarının icine atıyoruz.(örnek : C:\SIERRA\Half-Life\cstrike)
cfg Miz hazır.
Oyuna girip Servere girmeden önce konsola ;
/exec Dosyanın ismi.cfg [Dosyaya ne isim koyduysanız artık]
Örnek : /exec counter1907.cfg
Oyun esnasında Kendini öldürür. O yüzden Oyunda yaşıyor iken yazmayın.Oyuna girmeden önce yazmanızı öneririm.Çünkü awp De dürbün İnanılmaz kalınlaşıyor Ve böylece ister istemez adam Hedefe geliyor.
Ayarların 4-5 ini yazdım onlarda kişisel olduğu icin hepsini yazsam sayfalar sürer.
Tamamıyla Hepsi Ben hazırladım
Herkeze bol ranklar